Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Gestió del Centre d'ADR

El Centre ADR ICAB (Mallorca, 283 primera planta) és un Centre INTEGRAL on oferim i es poden contractar el següents serveis.

11/12/2020
  • Atenció telefònica i personalitzada als usuaris/àries ADR  (professionals i ciutadans)
  • Tramitació de Mediacions Públiques en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya fins a la designa del professional
  • Tramitació integral de les Mediacions Privades, incloent la designa del professional adscrit al Centre

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.