L’ICAB acull l’acte de lliurament de les assignacions per fer estades en despatxos de l'advocacia als jutges i jutgesses en pràctiques de la 75a promoció de l’Escola Judicial
El dimecres 16 de juliol de 2025, la degana del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Cristina Vallejo, i la cap de Secció de Formació Inicial i directora en funcions de l'Escola Judicial, Clara Carulla, han inaugurat l'acte d'assignació de despatxos de l'advocacia a l'alumnat de la 75a promoció de jutges/jutgesses en pràctiques de l’Escola Judicial.
El vicedegà de la Corporació, Jorge Navarro, responsable de la Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) de l'ICAB, ha fet l’assignació del despatx als alumnes de la 75a promoció que participaran enguany en aquesta iniciativa.
Amb aquesta activitat formativa organitzada per la Comissió de Relacions amb l’Administració i la Justícia (CRAJ) i l’Escola Judicial –que es duu a terme des de fa dècades–, es brinda l’oportunitat als alumnes que acaben d’aprovar l’oposició de judicatura de conèixer de prop l’exercici professional de l’advocacia. Aquesta aproximació es fa mitjançant estades en despatxos, on un advocat/da els acompanya com a tutor o tutora.
Hi participen professionals de l’advocacia, alguns dels quals exerceixen com a tutors d’aquests futurs jutges i jutgesses. A més, altres lletrats i lletrades adscrits al Torn d’Ofici els mostren el funcionament d’aquest servei durant les seves guàrdies i els apropen al dia a dia del Servei d’Orientació Jurídica (SOJ).
L'acte s'ha celebrat a la Sala d'Actes de l'ICAB, al Palauet Casades. A primera fila hi havia els diputats i diputades de la Junta de Govern Cristina Díaz-Malnero, Carmen Sánchez, Lluís Rodríguez Pitarque, Marta Doménech i Ramón Ángel Casanova.

Contacte
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)
-
Mallorca, 283
Barcelona, Barcelona (Espanya) - 93 601 13 44 / 93 496 18 80
- craj@icab.cat
-
Mallorca, 283