Titulars

La vicedegana de l'ICAB assisteix al "Círculo Ecuestre" a un dinar-col·loqui amb la delegada del Govern a Catalunya

La vicedegana de l'ICAB, Susana Ferrer, ha assistit aquest dimarts, 10 de maig del 2022, en representació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, ​​a un dinar-col·loqui amb Mª Eugènia Gay, actual delegada del Govern a Catalunya.

10/05/2022

La benvinguda l'ha fet Antonio Delgado, president del "Círculo Ecuestre", i la presentació, Enrique Lacalle, vicepresident del "Círculo Ecuestre".

La delegada del Govern, Mª Eugènia Gay, ha mantingut un diàleg amb Iñaki Ellakuría, columnista i delegat d'El Mundo a Catalunya.

Durant l'esdeveniment s'ha debatut sobre el paper de la Delegació del Govern d'Espanya a Catalunya davant els reptes globals.