Les Jornades Formatives de #SantRaimon2026 analitzen la llei de Defensa, l’aplicació de la LO 1/2025 o els reptes de la IA per als despatxos professionals
Els dies 3 i 4 de febrer de 2026 s’han celebrat les Jornades Formatives de Sant Raimon de Penyafort 2026, en format presencial, a la seu de l’ICAB. Les jornades formen part del projecte de la Junta de Govern "12 Congressos, 12 Causes" i s’han vinculat a l'ONG "DEBRA Piel de Mariposa".
Aquesta edició de les conferències de la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort, celebrada sota el lema "L’advocacia del canvi: compromesa amb la transformació", ha reunit professionals de l’àmbit jurídic per analitzar qüestions d’actualitat que afecten l’exercici de l’advocacia i el funcionament de l’Administració de justícia.
Les vuit conferències i taules de debat celebrades han analitzat matèries com la Llei de Defensa; els canvis processals de la LO 1/2025, l’aplicació dels MASC, com la IA està reconfigurant els despatxos d’advocats; la reorganització de l’organigrama judicial; la protecció de les víctimes i les novetats en dret internacional de família, entre d’altres.
A través de les conferències, la seu de l’advocacia barcelonina ha dedicat dues jornades a l’anàlisi i a la reflexió professional.
Contacte
-
Comunicació (Premsa, Web, XXSS i Món Jurídic)
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 85 / 93 496 18 80
- premsa@icab.cat; comunicacio@icab.cat
-
Mallorca, 283
menú