Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.

13/04/2021

El XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021, organitzat pels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Màlaga, València, Biscaia i Barcelona té com a finalitat oferir una formació específica en arbitratge, via de solució de conflictes en actual creixement i expansió.

La matrícula es pot fer  a través de la pàgina web del Col·legi de València http://www.icav.es en l’apartat de Formació/Oferta Formativa.

La formació es desenvoluparà on-line i cada alumne obtindrà una clau d’usuari i una contrasenya, que podrà ser personalitzada a través de la plataforma.

El curs es composa de deu mòduls, que s’impartiran entre el 19 d’abril i el 10 d’octubre de 2021. En aquests, es tractaran aspectes com el conveni arbitral, el procediment arbitral, l’anul·lació i la revisió del laude i l’arbitratge en diferents àmbits: l’internacional, el societari, l’esportiu, el laboral o el de consum, entre d’altres.

Posteriorment al 10 d’octubre, es realitzarà l’entrega del cas pràctic final amb data límit del 31 d’octubre de 2021.

L’avaluació del curs es desglossarà en dos parts: les notes dels tests de cada mòdul (60% de la nota final) i la nota del cas pràctic final (40% de la nota final). Ambdues notes són individuals i és necessari una qualificació mínima de cinc en cadascuna.

Per a més informació, podeu consultar el següent enllaç

Documents

XI Curs d'arbitratge ON-LINE (2021)

852.53 Kbpdf

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.