WBINCICAC: 'Presentació Projecte per a la Promoció de la Mediació'

Aquest Projecte per a la 'Promoció de la Mediació' es presentarà en un webinar que se celebrarà el proper divendres 9 d’octubre de 2020 d'11:30h a 12:30h, en format on-line, mitjançant de la plataforma 'Go to meeting'.
06/10/2020

El Consell de l’Advocacia Catalana, amb la col·laboració del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, està impulsant un engrescador projecte per promocionar la mediació entre l’advocacia catalana, amb el propòsit de d’informar i fer visible la importància i la millora que suposa la resolució de conflictes per la via de la mediació.

Aquest Projecte per a la 'Promoció de la Mediació' es presentarà en un webinar que se celebrarà el proper divendres 9 d’octubre d'11:30h a 12:30h, en format on-line, mitjançant de la plataforma 'Go to meeting'.

En aquesta presentació participaran:

PRESENTACIÓ:

•        Sr. Xavier Bernadí, Director General de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya
•        Sra. Mª Eugènia Gay, Presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana
•        Sra. Marta Martínez, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell
•        Sra. Mercedes Caso, Jutgessa Degana de Barcelona

MODERACIÓ:

•        Sra. Marta Martínez, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell

Funcionament moderació:

-        L’alumnat que es connecti haurà de tenir desconnectada, DURANT TOT EL WBINAR, la càmera i el micròfon del seu PC.
-        L’alumnat haurà de comunicar-se per escrit, via xat.
-        La moderadora seleccionarà les consultes i/o comentaris de l’alumnat, i els plantejarà als conferenciants.

PONENTS:

•        Sra. Pilar Mañé, advocada
•        Sr. Antoni Vidal, advocat i mediador

Inscripció on line:

**** Formació que computa com 1 hora de formació contínua

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.