Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

WbinCICAC - 'Advocacia: incidència en Deontologia, costes, suspensió de terminis i aspectes processals. La mediació, no va amb mi?'

El Consell de l’Advocacia Catalana organitza mitjançant la plataforma digital ZOOM, el proper 30 d’octubre de 2020 d’11.30 a 12.30 hores el WbinCICAC sota el títol: 'Advocacia: incidència en Deontologia, costes, suspensió de terminis i aspectes processals. La mediació, no va amb mi?'.
22/10/2020

Amb la participació de:

Presentació:

• Excma. Sra. Marta Martínez Gellida, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell de l’Advocacia Catalana

Moderació :

• Sra. Susanna Espinosa i Montiel, Advocada i Mediadora.

Ponents:

• Sr. Joan Oset, Vicepresident i Coordinador de la Comissió de Deontologia i Intrusisme de l’ ICAB.
  • Sr. Ignacio Ripol, Advocat i Mediador Mercantil, membre de la Comissió de Mediació de l’ ICAB.
  • Sr. Juan Pablo Correa, Advocat, Àrbitre i Mediador Internacional. Secretari del “Tribunal d’Arbitratge del Principat d’Andorra” (TAPA).

La durada del mateix serà d’una hora. L’assistència a la formació serà acreditada i validada pel Centre ADR de la Generalitat de Catalunya

INSCRIPCIONS GRATUÏTES

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.