Webinar: 'Entra en vigor la Llei 9/2020 de 31 de juliol, que fa obligatòria la sessió informativa prèvia de Mediació'

Se celebrarà ON-LINE el dimecres 4 de novembre de 2020, a les 16h, organitzat pel Centre ADR – ICAB i la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es.
22/10/2020

PROGRAMA PROVISIONAL

Ponents:

· Sr. Xavier Bernadí. Director General de Dret i Entitats Jurídiques.

· Sra. Montserrat Tur. Advocada i Mediadora. Membre de la Subsecció de Mediació de la Comissió de Codificació de la Generalitat de Catalunya.

· Sra. Maria José Costa. Lletrada de l’ Administració de Justícia del Jutjat de Primera Instància núm.51 de Barcelona, especialitzat en Família.

· Elisabeth Barnadas. Advocada i Mediadora. Vocal de la Comissió d’Advocats i Advocades Mediadores de l’ICAB.

Presenta i Modera:

· Núria Flaquer. Diputada de la Junta de Govern, responsable del Centre ADR ICAB i de la Comissió d’Advocats i Advocades Mediadores de l’ICAB.

L’assistència a aquesta Jornada computarà com a formació continuada de conformitat  a l’article 21è del Decret 135/2012.

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.