Eleccions Comissió de Drogues ICAB: 14 de desembre 2021

Eleccions Comissió de Drogues ICAB

RESULTATS

INFORMACIÓ

La votació per a l'elecció dels càrrecs de l'òrgan de direcció de la Comissió de Drogues de l'ICAB tindrà lloc al Pati de Columnes de la seu col·legial (carrer Mallorca 283) el proper 14 de desembre de 2021, entre les 12 i les 17h, tal com es preveu a la convocatòria electoral, per proveir els càrrecs d’1 president/a, 1 vicepresident/a, 1 secretari/ària-tresorer/a i 10 vocals de la Comissió.

Hi opten dues candidatures

Candidaturas