Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Inscripcions obertes a la Jornada 7X7: Mediació i advocacia vs masc previstos en l'Avantprojecte d'Agilització i Eficiència Processal

La sessió s’impartirà el 14 d’abril de 2021 de forma on-line.

08/04/2021

La present jornada, organitzada pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i la Comissió d’Advocats/des Mediadors/es, té com a objectiu donar a conèixer diferents àmbits de la mediació i tractarà la possible incorporació de temes com el Dret Col·laboratiu o la Coordinació de Parentalitat a l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.

La sessió tindrà lloc el dia 14 d’abril de 2021 a través de la seu virtual de l'ICAB.

PRESENTA:

• Núria Flaquer. Advocada. Diputada ICAB Responsable de Mediació.

PONENTS:

• Montserrat Tur. Advocada i mediadora per parlar sobre Dret Col·laboratiu i la seva possible incorporació a l’Avantprojecte d’ Agilització i Eficiència Processal.
  • Meritxell Bosch. Advocada, mediadora i vocal de la Comissió de Mediació de l’ICAB per parlar de la Coordinació de Parentalitat, i la seva possible incorporació a l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Ignacio Ripol. Advocat, àrbitre i mediador per parlar de Mediació Mercantil i altres àmbits de la Mediació.
  • Carlos Valls. Advocat i àrbitre per parlar de la figura de l’expert independent prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Juan Pablo Correa. Advocat i àrbitre per parlar de l’oferta vinculant prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Antoni Bosch.  Notari. Per parlar de la conciliació privada prevista en l’Avantprojecte d’Agilització i Eficiència Processal.
  • Sílvia García. Advocada i mediadora. Per parlar de clàusules mixtes ADR i de la transformació dels despatxos d’advocacia tradicional en despatxos multi door per una millor adaptació a l’Avantprojecte d’Eficiència Processal.

MODERA:

• José Martos. Advocat i mediador. Secretari de la Comissió d’Advocats i Advocades Mediadores de l'ICAB.

L’assistència a la conferència acreditada per connexió on-line computarà com a formació continuada de conformitat amb l’article 21 del Decret 135/2012.

Inscripcions gratuïtes a través d'aquest enllaç.

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Conferència presencial: 'Veritat i mentida en l'arbitratge: darrers avenços sobre la credibilitat en les declaracions'

Dijous 16 de desembre de 2021 a les 19h. Organitza: ADR/Arbitratge i Comissió Arbitratge ICAB amb AFA (Associació pel Foment de l'Arbitratge)

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.